Till Sara

Sitt ner så ni inte svimmar av chock, för här minsann kommer en uppdatering!
Sen jag kom tillbaks till Helsingborg (förra tisdagen) har jag totalt spenderat två timmar i skolan och en timme på ett studiebesök vid bygget av nya Magnus Stenbocksskolan. Tror att det kommer vara idag på Byggkonstruktions-föreläsningen som handlar om "Dimensionering för böjmoment av betong" som jag kommer få min tillbaka-till-verkligheten-upplevelse. Men lovet var som sagt väldigt långt och skönt medans det varade. Och snart minsann är det Valborg, och Valborg innebär finbesök!
Annars har veckan varit lugn, simtävling förra helgen, har jobbat lite mer än vanligt pga sjukdomar, bastade med pojkarna på Vallgatan i onsdags, har kollat på två HELA hockey-matcher (det ni familjen!), tittat några filmer och ikväll blir det bio :)

Kommentarer
Postat av: Margareta

Familjen trillar av stolen, 2 HELA matcher!!!!

2012-04-20 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0