Tillbaka till verkligenheten

Nu är mitt påsklov slut på riktigt och en fullspäckad vecka väntar.
Måndag: Bim, plugg, jobb och träning
Tisdag: Exkursion till Skånes rullstensåsar
Onsdag: Heldag i skolan, jobb på kvällen och fadderutbildning
Torsdag: Heldag i skolan, ut till Väla på kvällen för att ladda upp med brassestolar inför Valborg
Fredag: Halvdag i skolan föröjt av finbesök!!
Bion i fredags var ProjektX, hur rolig som helst första timmen men sista 20-30min blev den lite lätt överdriven. Efter det skulle jag egentligen gått till Vallgatan för spelmys med pojkarna, men jag kände att jag behövde en ordentlig natts sömn och gick hem... Hemma sprang jag in i Vincent (bor i korridoren) och satt uppe med honom halva natten och tittade på serien New Girl, såååå efter ett par timmars sömn var det bara att gå upp och cykla iväg till jobbet.
Eftersom jag var lite smått trött på lördags-eftermiddagen var min plan att ta det lite lugnt hemma och vila upp mig inför kvällen, meeeen då kom Vincent över och drog med mig till gymmet istället! Det blev utgång på kvällen med det vanliga gänget (Alex, Albin, Emil, William, Ola, Vincent, Bastian, Rickard, Andreas och jag) och som sagt inte så mycket sömn.
Igår gjorde jag ungefär en sak hela dagen, somnade.
Jag Alex o Vincent gick och köpte pizza till lunch, efter maten somnade jag..
Jag gick till Vincent efter det och höll honom sällskap när han städade, vad tror ni jag gjorde? Jo, somnade...
På kvällen skulle vi kolla på en film på 4an och hålla oss vakna tills Jenny kom med flyget från Stockholm. Tror ni det gick? Nej jag somnade igen... Och när Jenny väl kom satt vi uppe och pratade ikapp ett par timmar, så ikväll minsann ska jag lägga mig tidigt och sova heeeela natten!
Supersöta Albin & Rickard

Kommentarer
Postat av: Margareta

Sov Gott!!

2012-04-23 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0