22. Februari

Missade helt att det var fettisdagen igår, tur att jag åt en semla i förväg förra veckan! Boxen gick bra i måndags, svettades som en gris efter fem minuter in i passet och idag sitter jag här med världens träningsvärk. Men det är en härlig känsla!

Idag blir det skola och därefter jobb, ikväll ska jag träffa Albin, Rickard & Desiré en lugn sväng på stan. Jag och Desiré bestämde oss även för att bete oss som normala människor en dag (förhoppningsvis) nästa vecka. Det innebär att släppa skolan klockan tre för att sen sätta oss i solen vid hamnen med en kaffe och bara njuta! För att igår anlände våren officiellt till skåne, det var sol, varmt och fågelkvitter!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Härligt med våren! Här är nästan all snö borta men i morse gick det inte att cykla för första gången i vinter och det berodde på ishalka!! Kram!

2012-02-22 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0