Rock Star

Såg filmen Rock Star igår, tydligen var det "en sån film man måste se" som man får reaktionen "va?! har du inte sett den" av. Och den var faktiskt bra!
I fredags redovisade vi ett grupparbete "Industrialiserat Byggande", ursprungligen var man fyra gruppmedlämmar men på grund av avhopp (Albin) och sjukdom (Pernilla) fick jag och Mohammed köra redovisningen (i en av de stora föreläsningssalarna) själva. Tydligen måste vi ha gjort det riktigt bra eftersom vi fick högsta betyg!
Efter redovsningen i fredags gick vi först till Vallgatan och sen till Löning på Villan, en riktigt kul kväll som slutade alldeles för tidigt på grund av jobb på lördag morgon. Lite småtrött igår efter jobbet gick jag och Alex till Soda och köpte pizza som vi sen njöt av framför Hitta Nemo, efter det satte jag igång och tvättade 6 (!?!) maskiner.
Söndagar har blivit lite av en pluggdag, så snart kommer pojkarna (Emil, William o Alex) över till mig så vi kan sätta igång med nästa inlämningsuppgift i Byggkonstruktionen. Har hört rykten från studenter i trean att det totalt blev runt 35 handskrivna sidor uträkningar... Sååååå, det är lika bra att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Grattis till bra redovisning av grupparbetet, hälsa din kompis också// Kram

2012-02-27 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0