Skratt-terapi!

Efter en helt galen vecka i skolan med så sjukt mycket plugg indleddes helgen i torsdags kväll med en utgång till Hvillan. Något trött på fredag morgon fixade vi klart ännu en inlämningsuppgift, käkade lunch och sen tog jag en låååång powernap..
På kvällen möttes jag, Desiré, Johanna, Albin och Rickard upp utanför Oj och fixade kyckling-nachos hos mig. Det blev en riktig myskväll med champange-the och ett kortspel, Rödskägg, som aldrig tog slut! Idag har jag sån sjuk träningsvärk i magen och skrattmusklerna (typ käkarna) efter allt skratt!
Imorse ställde jag klockan lite extra tidigt så att jag skulle hinna gå till jobbet istället för att cykla. Det fick jag bittert ångra på hemvägen, rak motvind och spöregn. Nu ska jag snart ta tag i pluggandet och ikväll blir det som vanligt melodifestival-mys och förhoppningsvis Hitta Nemo :)
En överlycklig William på isen i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0