Effektivitet

Tänk om man alltid kunde vara lika effektiv som jag var idag mellan klockan ett och fyra. Jag hade ett sånt extremt plugg-flow att jag hann ungefär lika mycket på tre timmar som jag vanligtvis hinner på en vecka, plus att jag deklarerade direkt när jag kom hem vilket blev en positiv överraskning.
Nu sitter jag och räknar ner min kö-plats till kvällens core-pass. För tillfället har jag plats nr 3 och vid lunch idag hade jag plats nr 17, så det lutar åt träningsverk i mage och rygg inför morgondagen.
För övrigt har det blivit vår på riktigt här nere i Skåne nu! Det firade jag, Alex o Niki (som var på besök förra veckan) med en promenad nere vid hamnen :)


Kommentarer
Postat av: Margareta

Japp, våren har kommit ser jag med mössa, halsduk och dubbla tröjor. Undrar hur sommaren ser ut???

2012-03-23 @ 07:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0