Nya skor!

Jobbade i morse och släpade sedan med mig en smått förkyld Alex ut till Väla för en "snabb shopping-tur". Fem timmar senare satt vi på bussen hem helt slutkörda båda två. Meeeeeen jag har bland annat köpt dom snyggate skorna någonsin och Alex sin första riktiga blomma, så med andra ord var det lätt värt all möda.
Igår blev det en heldag i skolan (10-18 på en fredag!?) för att försöka hinna en bit på Byggkonstruktions-inlämningen och i morgon väntar en precis lika härlig dag (om inte längre). Gårdagen avslutades med en härlig spelkväll på Vallgatan med det lite för nördiga grabb-gänget. (Jag menar vilken normal människa flyttar ut ett bord och två TVapparater inklusive hundra spelkontroller till ett uppbehållsrum för att "spela lite med kompisarna"? dvs ett gäng på 10 pers) Det var bland annat fifa, mario-kart och wiee som spelades och jag insåg snabbt att det var alldeles för mycket press på fifa om man ville komma därifrån med livet i behåll. Så jag utklassade pojkarna på Wiee-basket istället!!
Nu ska jag snart lägga mig så jag är pigg inför morgondagens pluggande! Men här kommer en bild på mina underbara skor:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0