Sista rycket!

Nej usch vilken hemsk dag. I vanliga fall brukar jag tycka att folk överdriver när dom slänger ur sig kommentarer om att ha vaknat på fel sida, men efter idag har jag en helt annan syn på detta fenomen. Idag vaknade nämligen jag på helt fel sida!
Några av de småsaker som inträffade denna morgon var bland annat att jag istället för att tina frukostbrödet i micron, råkade värma det = en stnhård klump och ingen frukost. När jag hade tagit på tandkräm på tandborsten tappade jag den på golvet. Det fanns verkligen inga kläder i garderoben som jag var sugen på att ha på mig (jag vet, sjuuuuuukt jobbigt). När jag skulle dra upp persiennerna råkade jag vrida av knoppen som snöret ska viras runt. Skolväskan var supertung och gjorde jätteont på mina stackars träningsvärks-axlar. Och som grädden på moset ösregnade det.
Hur som helst blev dagen bara bättre och jag ska snart bort till Vincent för att umgås lite med han och Jenny innan jag ska sova (ska självklart somna på rätt sida). Imorrn är det dags för stenhårt tentaplugg, Byggkonstruktionen är nästa onsdag och tisdagen efter är det dags för Geologi och Geoteknik. Sen är det sommarlov minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0